Hledám výpomoc s programováním pro WDTV Live

Přesně jak říká titulek. Cílem mého projektu bude rozšiřování WDTV Live o co největší počet online video a audio zdrojů a případně programování pluginů pro WDTVExt.


Programátor by měl:
  • mít doma vlastní WDTV Live případně WDTV G2 s funkční síťovou kartou.
  • mít již jisté zkušenosti s programováním v PHP. JavaScript výhodou. (netrvám na OOP)
  • mít aspoň minimální povědomí o Linuxu a jeho příkazové řádce
  • mít pročteno mnoho materiálů z wdtvfóra a měl by se zajímat o novinky
  • mít zájem pracovat ve svém volném čase
  • být pravidelně online, abychom mohli prodiskutovávat případné problémy.
Nabízím:
  • zajímavou a samostatnou práci
  • reklamu
V případě zájmu mě prosím kontaktujte na emailu: marakoss@gmail.com

Komentáře

Martin píše…
Ahoj Marku,

taky si tak trochu s krabickou hraju :) obcas nejaky rezmus UMSP pluginy, s TG jsem realizoval CSFD.CZ do ThumbGenu, obcas i neco v ramci app.bin. Kdyby jsi potreboval s necim pomoc, muzem zapracovat spolecne a zustat v kontaktu ;) Muj nick na wdtvforu a wdlxtv.com je Martor ;)

Martin
Marakoss píše…
Ahoj Martine, momentálně jsem hodně zaneprázdněný, ale napiš mi na výše zmiňovaný email kontakt na některou z IM sítí a jen co budu mít více času, prodiskutujeme ten projekt co mám v hlavě :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Jak vytáhnout zvuk z videa pomocí VLC? Návod

WDTV Live novinky

WD TV LIVE HD Media Player - Czech